450 RALLY

Regular Edition

En motorcykel som erövrar med samma effektivitet både utmanande sanddyner i öknen eller terrängspår och den urbana djungeln.

                  Med en totalvikt som inte överstiger 145 kg ger 450 RALLY färdigheter och erfarenhet av att kräva rally direkt på vägarna.

Motor som har bevisat sin tillförlitlighet.

Encylindrig motor, fyra ventiler och två kamaxlar har bevisat sin tillförlitlighet och effektivitet i den svåraste terrängen. Dess prestanda når 42 hk och 35 Nm vridmoment, och kraften fördelas gradvis över hela hastighetsområdet. Skyddsskölden är tillverkad av kolfiber.

TFT-färgskärm

Karaktäristisk för rallymotorcyklar, den höga positionen för TFT-skärmen är idealisk för snabb och enkel läsning av indikatorer. Föraren har snabb tillgång till fullständiga indikationer och all information han behöver, både om vägarna och om motorcykelns status.

Dubbel framtank med tyngdpunkten ner.

Den 14-liters främre tanken är uppdelad i två sektioner med separata påfyllningslock, som är förenade med rör, fördela bränslets vikt på en låg nivå för att sänka motorcykelns tyngdpunkt.

Ytterligare vätskebehållare

Bakom och under sadeln på 450 RALLY finns en ytterligare 16-liters vätskebehållare, i enlighet med standarderna för rallymotorcyklar.

Äkta rally design

Hela filosofin för 450 RALLY-designen följer kraven och funktionaliteten hos motorcyklar som tävlar i världens tuffaste mästerskap. Motorcykeln har en aggressiv och samtidigt funktionell look och är lämplig för ett brett utbud av möjligheter, från asfaltresor till svåra terrängäventyr.

Variabel sektionsstyre

Det variabla tvärsnittsstyret är monterat på en aluminiumklämma av mycket god kvalitet och kan justeras med avseende på lutning för att ge den bästa kvarnen, oavsett om man kör eller sitter.

Robust – Manöverbar – Säker ABS-deaktiveringsalternativ

Bakgaffeln med 240 mm slag är helt justerbar och kan på grund av effektiv dämpning möta alla svårigheter eller hinder som motorcykelns framhjul stöter på, även på de mest krävande länderna.

Den 288 mm flytande disken slutför det effektiva bromssystemet. Den är ihopkopplad med en radiellt monterad bromsok och en tvåkanals ABS, som kan inaktiveras helt eller delvis, endast för bakhjulet.

AluminiumSwing

Swingen är tillverkad av aluminium och fungerar perfekt med omkretsstålramen. Denna unika och kompakta enhet, tillsammans med den bakre skivbromsen med en diameter på 240 mm, inspirerar säkerhet och förtroende för alla förhållanden.

Kvalitetsomkopplare och lätt att använda

Liksom de andra komponenterna är RALLYs 450 switchar byggda med hänsyn till funktionalitet och hållbarhet, med hög kvalitetsstandard och lätt att hantera.

Tillagd i varukorgen